Na vrh

Splošni pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine XO Fashion, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, spletni oddaji naročil ali uporabi spletne strani, se naj kupec obrne na elektronski naslov ponudnika: info@xofashion.si.

 

S spletno trgovino www.xofashion.si upravlja podjetje oziroma ponudnik:

HYPNOTIK d.o.o.
Vič 22a, 2370 Dravograd
Matična številka: 1868748000
Davčna številka: SI56184930
E-mail: info@xofashion.si

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine XO Fashion so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini XO Fashion. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogodba o nakupu (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku XO Fashion in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

pogoje dostave izdelka (način, kraj in predviden rok dostave),

vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave,

pogoje za odstop od pogodbe ter rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe

pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira (popusti, zadnji artikli, sezonska znižanja). Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene ne vključuje dostave.

 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba je med ponudnikom in kupcem sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.

 

NAČINI PLAČILA

V spletni trgovini XO Fashion ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

S plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard® kartice, Visa kartice).

Prek neposredne bančne transakcije.

S plačilom prek Paypal-a. V kolikor se naročnik oz. kupec odloči za ta način plačila, je dodatni strošek provizija v vrednosti  3,4% + 0,35 €.

 

POSTOPEK NAKUPA

Nakup izdelkov preko spletne strani XO Fashion poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Trudimo se, da na vaša vprašanja odgovarjamo kar se da ažurno. Za nakup izdelkov prek spletnega strani XO Fashion, registracija uporabnikov oziroma kupcev ni potrebna. Postopek nakupa se izvede tako, da na spletnem mestu www.xofashion.si kupec izbere željen izdelek in ga doda v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V košarici so prikazani vse izdelke, ki so bili dodali v nakupovalno košarico. Količino izdelkov v košarici se lahko popravlja ali pa izdelke v celoti odstrani iz košarice. Po dodanem izdelku v košarico se lahko nadaljuje z nakupovanjem ali le tega dokonča, torej opravi nakup. Registracija uporabnika ni potrebna, potrebno pa je izpolniti podatke plačnika, ki jih ponudnik potrebuje za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno naročilo. Na koncu se izbira med načini plačila z klikom na željenega. Za uspešno izvedeno naročilo je potrebno strinjanje s pogoji poslovanja. Nakup se zaključi s klikom na gumb »Kupite sedaj«, kupec pa  s tem prevzame odgovornost plačila. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto se na spletni strani izpiše tekst » Vaše naročilo je bilo sprejeto.«. Na elektronski naslov, ki ga je navedel kupec oziroma uporabnik bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti naročila in plačila.

 

 

5.1. UVELJAVITEV PROMOCIJSKIH KOD

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine XO Fashion. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novičkah ali drugih medijih (facebook, instagram, idr.). Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti te kode ni več upravičen. V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Uporaba promocijske kode:

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb »Na blagajno«. Navedite naslov za dostavo, svojo telefonsko številko in e-mail naslov. V primeru, da je prejemnik nekdo drug navedite še njegov/njen naslov (v nasprotnem primeru ta korak preskočite). V naslednjem koraku v polje »Vnesite kodo kupona«, vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj«. V zadnjem koraku izberite način plačila ter potrdite naročilo s klikom na gumb »Kupite sedaj«.

Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane še znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

5.2. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik takoj po oddanem naročilu kupcu pošlje povzetek naročila na e-mail. Račun naročila prejme kupec v elektronski obliki na e-mail naslov.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

5.3. POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala (ne da bi bil za to kriv kupec), se lahko uveljavlja stvarno napako. Tako mora kupec v tem primeru kontaktirati ponudnika na elektronski naslov info@xofashion.si, mu pisno podati vse informacije o napaki ter jo tudi potrdi s slikovnim materialom.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje določa zakon o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka je kadar:

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Prodajalec bo poskrbel da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR, v primeru plačila prek Paypala pa na kupčev Paypal račun. Pri uveljavljanju stvarnih napak mora kupec prodajalcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovem zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 8 dni podati kupcu pisen odgovor.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,

da vrnjeno blago ni v originalni embalaži, brez deklaracije ali pa je embalaža ali deklaracija poškodovana,

če prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

 

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini XO Fashion gre na pot v najkrajšem možnem času, običajno v roku 2-5 dni. Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev, itd.).V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši se bomo potrudili, da kupca o tem obvestimo v 48-ih urah.

 

O morebitnih daljših dobavnih rokih se kupca obvesti preko e-maila. V primeru, da kupcu daljši dobavni rok ne ustreza, lahko kupec to sporoči in artikel se bo odstranil iz naročila ali na željo zamenjal z drugim.

Za dostavo poskrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o., večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 50,00€ nudimo BREZPLAČNO dostavo (Slovenija).

V primeru naročila do 49,99€ je strošek dostave 4,90€.

Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik).

 

VRAČILO ARTIKLOV

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec v roku 14 dni od prevzema blaga obvestiti ponudnika. O svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe z nedvoumno izjavo obvesti ponudnika na e-mail naslov: info@xofashion.si.

Čas za vračilo izdelka je 14 dni od odstopa od pogodbe. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Ko kupec vrača artikle prodajalcu mora priložiti kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka, priloženega pod zadnjo točko tega odstavka.

Kupljeni izdelki pri ponudniku www.xofashioon.si  se lahko vrnejo po pošti, če so le ti nepoškodovani, neuporabljeni, nenošeni in zapakirani v originalno embalažo. Embalaža izdelka ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno dodatno-zunanjo embalažo. Prejeto blago mora kupec vrniti v nespremenjeni količini.

Naslov za vračanje paketov: HYPNOTIK d.o.o., Selovec 80a, 2373 Šentjanž pri Dravogradu.

Pri vračanju paketov priporočamo, da ustrezno pripravite artikle na transport in izberete dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljk.

V primeru naročila z načinom plačila prek bančne transakcije/plačila s kreditno kartico vrnemo kupnino na transakcijski račun (TRR), ki bo zapisan na izpolnjenem Obrazcu za vračilo izdelka.

V primeru naročila z načinom plačila prek Paypala vam v roku treh delovnih dni vrnemo kupnino na vaš Paypal račun.

Obrazec za vračilo izdelka: OBRAZEC (ob kliku se aktivira povezava do obrazca).

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev na spletni trgovini XO Fashion: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum naročila.

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova.

V primeru, da želite da vaše osebne podatke trajno izbrišemo, nam to sporočite na naš e-poštni naslov: info@xofashion.si in vsi vaši podatki bodo trajno izbrisani.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi – Pošta Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo poštno poslovalnico, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@xofashion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Želimo vam mnogo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!